Hakkımda

Ben ben ve ben.. demiş sockrat.. Kimsesiz ve duygusuz bir yaşam biçimi sarmış vücudumu. Aşk buldukça mutlu olduğunu sanan, fakat; gerçek mutluluğu, bünyesinde barındırdığı potansiyeli keşfetmekle elde edeceği idealine sahip olan ben, bir çok blog açıp iki gün sonra yazmayı bırakan ben, uyandığı kış uykusundan sonra sürekli güncel tutmaya çalışacağı bu bloguyla sanal karakterler arasında yer almaya çalışan birisiyim.

Bundan ötesini kimse bilemez. Ben bile bilmiyorum, kendimi tanımaya çalışıyorum hala ki daha önce hiç yaşanmışlığa sahip olmadığım bir durum ya da bir olay içerisinde bulunuşumda ne yapacağıma dair öngörülerde bulunmamın/bulunmanın yanı sıra gerçekte nasıl bir davranış içerisinde olacağımı kim nasıl bilebilir ki?

*ve kendisi bir uludağ sözlük yazarıdır. ayrıca ekşi sözlük yazarıdır da.

0 yorum:

Yorum Gönder