Düşünüyorum Seni Öyleyse Acı Çekiyorum

Düşüncelerin oluşturduğu bu dünyada ya da dünyanın var ettiği düşüncelerin karmaşıklığı içerisinde farkettim seni ve sana bu büyük dünyadaki küçük dünyamı açma çabası içerisine girdim, sonunu düşünmezcesine. Suretini hayal ettim hep istediğim şekilde ve seninle bütünleştirdim; düşüncelerinden uzakta kalan belki de yakında olan düşüncelerimle.


Aşık olduğumu sandım, aşık olmamışım. Aşık olmadığım sonucuna ulaştım, oysa hayalinden bile ayrılamayacak kadar aşıkmışım sana. İçinde bulunduğum karmaşıklık beni bir kaosa itti. Kaos düzenimi oluşturdu, acı içerisinde kıvranan kalbimle birlikte. Yokluğunu düşünüp yok olmayı düşlerken, varlığını düşündüm karanlıktan kaçmaya çalışan beynimle.

Varlığın beynimde değil yanımdaydı artık. Üşümeye yüz tutmuş yanaklarıma dokunan narin ellerinin sıcaklığı daha fazlaydı vücut sıcaklığımdan. Varlığının bütünleşmek isteyen varlığımdaki, senin ben benin sen olmak isteyen benliğimdeki gözlerimi ışıldatan senin ateşli ama masum dolu bakışlarına sahip gözlerini göremedi gözlerim. Çünkü, sadece belirsiz bir hayaldin.

0 yorum:

Yorum Gönder